Nincs pénz, hát zárjunk be egy-két egyetemet, főiskolát. Legyen közte a Corvinus is, mit bánom én - vehették fél vállról a kérdést az oktatási államtitkárságon. Mert ugye egyik napról a másikra jött a hír, hogy sok az állami fenntartású felsőoktatási intézmény, így suhintanak egyet a huszárkarddal, s egyszerűen megfelezik a létszámot. A kétségbeesés szinte országos.

 
 
 
Felszámolnák a Corvinust? A közgazdász képzés fellegvárát? - lehetett hallani az elmúlt héten, amikor egyes sajtóhírek szerint halálsorra került a neves egyetem. Persze senki sem tudott semmi biztosat, de rögtön felháborodtunk. Az ország egyszerre csapott a térdére, hogy na de állambácsi, kedves Rózsa néni, mégis mit tetszik csinálni? Aztán a hírt maga Hoffmann Rózsa cáfolta meg, mint mondta: egyelőre csak konzultálnak, nincs eldöntve semmi sem. Majd hozzátette halkan: a Corvinus sorsáról egy-két hónap múlva döntenek.
Az egyetem vezetése méltán mordult egyet, hiszen nekik egy szóval sem említették ezeket a terveket. Most a Hallgatói Önkormányzat is szót kért, és nagyon udvariasan adta a világ tudomására: bíznak abban, hogy nem szűnik meg az egyetemük. Persze emlékeztetnek arra, hogy továbbra is támogatják a kormányzati célokat, és a Nemzeti Közszolgálati Egyetem létrehozását. Az egyetem rektora május 10-én találkozik Hoffmann Rózsával, hogy egyeztessenek.
Most már biztos, ha a Corvinus meg is marad, de komoly vérengzések lesznek országszerte. A kormány egyáltalán nem viccelt akkor, amikor azt mondta, hogy túl sok egyetem és főiskola van Magyarországon. Lehet, hogy a mostani hírekkel szemben nem 29-ről 16-ra csökkentik majd az állami fenntartású felsőoktatási intézmények számát, de minden bizonnyal komoly bejelentésekről kapunk még hírt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarpad2014.blog.hu/api/trackback/id/tr702889836

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A történelem tanár pofára osztályoz 2011.05.10. 08:43:44

Egy 19 éves kiábrándult gimnazista ír most önnek. Az életem átlagos, élem egy tinédzser életét. Az iskolában kezdődnek azonban a problémák... A történelem tanár személyre(pofára) osztályoz, és mivel végzős vagyok, ez eléggé nagy nyomássa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása