Levélírónkat hitegették, aztán kiderült, hogy inkább csalogatták, majd legszívesebben csőbe húzták volna, és nem kevés pénzzel lehúzták volna. De nem ment bele, hogy csak úgy Hűbele Balázs módjára elkezdjen egy képzést. Pedig Ő csak angol szakos tanító diplomáját szerette volna felturbózni. De folyton folyvást gátakba ütközött: bár a jelentkezési határidő is lejárt, még mindig nem volt kezében kézzel fogható információ. Csak arról tájékoztatták, hogy indul a képzés.

Folytatásos történet: a második rész! (a levélben szereplő személy- és intézménynevek kitaláltak – levélírónk kérésére)
 
 
„Mivel minden adott volt, júniusban beadtam a jelentkezésem a részképzésre. Telt-múlt a nyár, közben lejárt a jelentkezési határidő is. Jeromosfalváról semmi válasz, így ismét telefont ragadtam. Persze senki nem tud semmit: indul-e a képzés, lettünk-e elegen, mikor lesz a képzés, pénteken vagy szombaton? Vagy pénteken és szombaton?
 
OK. Várok tovább. Még jó, hogy napokkal később telefonáltam az Álomegyetemre, mert közli velem az ügyintéző, hogy hívni akarta a tanítósokat, hogy a 2 félév nem 2 félév, hanem 3; a kredit pedig 110 (x4000 Ft = 440000 Ft). Ekkor említettem neki, hogy ne vegyenek már egy kalap alá a „sima” tanítósokkal, és egyéb diplomásokkal, mert nekem majdnem szakos végzettségem van. Jó, nem tud semmit, hívom a dékánt. Még most is visszahangoznak a fülemben a mondatai: „Nyugodjon meg, összeszedek én magának 50, de akár 60 kreditet is.”
Közben annyiban maradunk a dékánnal, hogy küldjem el az index fénymásolatot kreditelfogadásra. Aug. 24-én elküldöm az indexem fénymásolatát.
Semmi nem történik hosszú hetekig…
 
Aztán egy e-mail a tanulmányiról, melyben értesítenek, hogy indul a részképzés (09.14.):
 
Tisztelt Talán Hallgató!
 
Tájékoztatom Önt, hogy a tanár - angoltanár mesterképzési szak belépési feltételének teljesítéséhez kapcsolódó részismeret megszerzésére érdekében folytatott képzés a 2010/11 tanévben a Megfelelő Kar döntése értelmében indul.
 
Üdvözlettel.
 
Erre válaszoltam is, mert szokás szerint akadtak kérdéseim:
 
Tisztelt Tanszékvezető Asszony!
Tisztelt Tanulmányi Hivatal!

A mai napon megkaptam tájékoztató levelüket a tanár - angoltanár
mesterképzési szak belépési feltételének teljesítéséhez kapcsolódó
részismeret megszerzésére induló képzésről.
Sajnos levelükből nem derült ki számomra, hogy az én tanító angol
műveltségterületes végzettségem "beszámítása" után hány kreditet kell
teljesítenem a részképzésen belül és mennyi idő alatt. 2010. augusztus
24-én küldtem el a leckekönyvem fénymásolatát
kreditelfogadásra. Sajnálattal vettem tudomásul, hogy a mai napig
érdemi választ nem kaptam levelemre, sem a Tanulmányi Hivatal, sem az
illetékes tanszék részéről.
Letöltöttem és átnéztem az Önök által összeállított "Képzési
szerződés"-t, amely nem tartalmazza a költségtérítés kreditenkénti
árát (ennek a helyét Önök üresen hagyták, tehát ide bármilyen szám
bárki által beírható). Továbbá hiányolom a dokumentumból a
teljesítendő kreditek számát is.
Ezúton kérem Önöket, hogy legyenek szívesek ezeket az információkat
velem mihamarabb megosztani - mivel a beiratkozási lapot és a képzési
szerződést 2010. szeptember 20-ig kell visszajuttatnom Önökhöz - mert
nem szeretnék egy olyan képzést elkezdeni, amelynek alapvető
feltételeivel (főleg azok anyagi és időbeli vonzatával) nem vagyok
tisztában.
Segítségüket előre is köszönöm!
 
Talán Hallgató
 
A válaszban persze megnyugtattak, hogy négyezer forint egy kredit, amit küldtek, az sablonszerződés, és csak akkor kell kitöltenem, ha már birtoklom a kért információkat. 

 
Majd kaptam még egy e-mailt is szeptember 15-én hogy 17-én legyek Jeromosfalván, mert indul a részképzés.”
 
 
Holnap folytatjuk a befejező résszel.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarpad2014.blog.hu/api/trackback/id/tr582334112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása