Független. Civil. Ez ma annyit tesz: radikális baloldal által irányított.

A Hallgatói Hálózat, ismertebb nevén a HaHa csak ironizál azon, amit a Magyar Nemzet tegnapi számában felderített: radikális baloldali szervezetektől kaptak segítséget ahhoz, hogy itthon tüntessenek, hatpontos követeléseket lebegtessenek, és hogy a hivatalos hallgatói képviselet, a baloldali média által már egy ideje szépen lejáratott HÖOK ellenében alternatív megoldást kínáljanak a „tévelygők” számára. A HaHa szerint teljesen normális, hogy külföldről kapnak segítséget, és szerintünk egyáltalán nem sérti függetlenségüket, civil mivoltukat, hogy kommunikációs szakértők, Amerikában hírhedt radikális baloldaliak repüljenek át a tengeren az ő két szép szemükért. A civil szervezkedés szabályait könyvben is megíró Saul Alinsky módszereit több hangos, erőszakos kampánynál is alaptételként tartották számon – most ugyanerről tartottak előadást a HaHának.

HAHA_banner.jpgMost tényleg azt akarják elhitetni, hogy egy komoly amerikai kommunikációs stáb pusztán a magyar hallgatók ügyéért utazott ide. Honorárium helyett nyilván megelégedtek azzal, hogy a Hallgatói Hálózat szívén viseli az egyetemi autonómia ügyét, és azt, hogy megszüntessék a hallgatói szerződés rendszerét. Azt, ami a frissdiplomásokat eltántoríthatja Amerikától. Áááá, bizonyára, tényleg! Hisz ennyi… bizonyos amerikai gazdasági csoportok a magyar szürkeállomány hiánya nélkül elveszítenék a biztos talajt a lábuk alól, ezért a hosszú távú befektetés reményében megtesznek mindent a magyar hallgatókért. Persze az meg teljesen elfogadott, hogy „Égjen a város!” és hasonló felkiáltások köré akarják szervezni a következő, februári megmozdulásukat! Bizonyára jó móka lenne…

Az ellen meg nem tesznek semmit, hogy a Magyar Nemzet az egész szervezet levelezését feltörte… Persze, hogy nem, mert valószínűleg meg sem történt. Sokkal inkább valaki kiadta ezeket az információkat, az álságosság ugyanis hamar szemet üt valakinek, és nem tudja tovább magában tartani az oly fontos információkat.

Félreértés ne essék: engem nem zavar, ha párt támogat egy hallgatói csoportot, még azt is megértem, hogy a HaHa életben akar maradni, és mindent megtesz azért, hogy a HÖOK mellett a felszínen lubickoljon. Még azt se bánom, ha a tagok között olyanok vannak, akik párt színekben tűntek fel a 2010-es önkormányzati választásokon. De az, hogy el akarják hitetni, függetlenek, és hogy egy „amerikai jótevő” kiderülésekor csak széttárják a kezüket, hogy „no ebben mi a vérlázító…?”, az már nem civil. Az már nagyon is politikai attitűd.

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarpad2014.blog.hu/api/trackback/id/tr45050861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pierre bayle 2013.01.29. 16:19:31

@Blogger Géza: ezek nem hőbörgők. Jól megfogalmazott célokért következetesen küzdő fiatalok, akik a legkevésbé sem kormányt akarnak buktatni, hanem oktatáspolitikai kérdésekben elérni az ismert dolgokat (ld. 6 pont). Hogy mást ne mondjak: a Klebelsberg nevét üvöltöző fidesz alatt a GDP 0,5%-ra csökkent a felsőoktatásra fordított összeg. Az egyetemek összesen kábé 40 milliárddal kapnak kevesebbet, mint tavaly (Szegeden ez -4,2 milliárd). További forráskivonásokkal való fenyegetés. Szénszünet. Könyvtárbezárás. Pályázatstop. Kiszámíthatatlanság. keretszámokkal való aljas trükközés. Felsőoktatási szakemberek helyett a csempéssel (Parragh) való konzultáció. Mondjam még? Mit kellene csinálnia szerinted a szektornak? Kussolnia, nehogy a hozzád hasonló idióták lepártpolitikusozzák őket???

The brain 2013.01.29. 16:20:07

Végre egy tökéletes írás.Ennyi.

The brain 2013.01.29. 16:21:41

@pierre bayle: Nyugi nyugi azért mert valaki tényeket ír a kis barátaidról nem kell megtébolyodni.

Nazarin 2013.01.29. 16:23:30

@The brain: négy évvel ezelőtt hogyan is szavaztál azon a bizonyos népszavazáson?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.29. 16:23:50

@pierre bayle:
Tudtommal a keretszámok kérdéskörében (tandíj ügyben) sikert értek el.
nem csökkennek a keretszámok.

A hallgatói szerződést azt meg mint adófizető követelem hogy kössék meg. Ne más országban termelje a GDP-t, az akinek a tanulmányait kifizetjük !

Az autonómia és reform olyan témakörök, melyek megítélése erősen politika függő.
Ezen témakörben bármikor lehetne találni aktuális ellenzéki tüntetőket, akik azt hazudják ez a diákok érdeke.

Nazarin 2013.01.29. 16:25:00

@Trompf: ezt tőled is megkérdezem: négy évvel ezelőtt hogyan szavaztál azon a bizonyos népszavazáson?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.29. 16:25:24

@Nazarin:

A tandíj kérdésben már nyertek a diákok.

Bokros idején is abbahagyták a diákok amikor eltörölték a tandíjat, Gyurcsány idején is.

Úgy látszik a ballib háttéremberkék ügyesebben uszítják a diákokat, a HaHa-t.
Már nyertek, de nem hagyják abba !

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 16:26:22

@Makkasz:
"itt amerikaban mindenki onkenteskedik, es segit), mi a baj?"

Az amerikai vízumkérő lapon nyilatkozni kellett többek között arról, hogy:

"kijelentem nem abból a célból utazom az Egyesült Államokba, hogy felforgatást, felkelést (diversion, riot, subversion) szervezzek .... " stb (tartalmilag idézve).

Amit az USA nem tűr el másoktól saját területén, azt te elintézed azzal, hogy mi így csináljuk, mi a gond vele ha éppen nálatok csináljuk

Egyébként konkrétan kiutasították pl. Kanadából Toroczkait ilyen hivatkozással, pontosabban nem is engedték beutazni. Miféle veszélyt jelentett volna szerinted a kiscsávó Kanadára nézve?

Hadd kérdezzelek meg, mielőtt a nagy általánosságokba visszamenekülnél, hogy helyesen jártak el az ottani hatóságok szerinted?

2013.01.29. 16:27:29

"...a baloldali média által már egy ideje szépen lejáratott HÖOK ..."

Nem is tudtam, hogy a Magyar Nemzet baloldali médiának számít.
(A Magyar Nemzetben jelent meg egy lista hök vezetőkről, hogy milyen sok ideje vannak az egyetemen)

pierre bayle 2013.01.29. 16:30:56

@Trompf: a keretszámok nem csökkennek, hanem azt állítja a hazug balog, hogy az "egyetemek kapacitása dönt a felvehetők számáról", s eközben kivéreztetik az egyetemeket (ld. mínusz 40 milliárd). Továbbá: bármelyik pillanatban olyan felvételi pontokat határozhatnak meg, amellyel belőhetik még a 10 ezernél is kevesebbre az államilag fin. helyeket.

A HSZerződés érdekes kérdés: ha én diák lennék, nem ugrálnék ellene, mert nyilvánvalóan ellentétes minden eus elvvel, ami azt jelenti, hogy az első strasbourgi próbapert úgy elveszíti majd az ország, mint a sicc. Ezt tudják a kormányban is egyébként, csak mondom, h ez már jelentős részben csak a közvélemény hergelhető részének szól. (Kivéve persze, ha kilépünk a fideszjobbik 2014-es összeborulása után...:-()

Az autonómia és a reform olyan témakörök, amelyről nem a HÖOknak kellene tárgyalni - meg nem is a csempésnek - hanem a rektori konferenciának és a szakszervezeteknek. Utóbbi bevonása egyébként törvényi kötelezettsége volna a miniszternek, de persze szarik rá - erre is.

bátor nyúl 2013.01.29. 16:33:20

Akkor a "civil" jelző fenti definícióját szem előtt tartva halljuk az elemzést a békemenetesekről.
Legalább úgy szarj a bokor mellett, hogy ne lépj aztán bele. Barom.

i23kovacs 2013.01.29. 16:33:50

vazze, hogy ez milyen szar bejegyzés

akkor már inkább az mno, lol

a címmel meg gondolom magadra utaltál

vaszil +1

dr kíváncsivagyok 2013.01.29. 16:38:21

Ja , ja a békamenet viszont civil ?!
Akkor ugassatok , ha majd ÁLLAMI pénzt herdál a Haha , mint a békások !!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.29. 16:39:51

@pierre bayle:

Tudtommal jóval többet kapnak az egyetemek mint pl az MSZP kormányok idején, mitöbb az MSZP kormányok alatti eladósodást is kifizetik.

index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/20/megfeleztek_az_egyetemek_adossagat/

A keretszámok kérdésében pedig azért állapodott meg a HÖOK a kormánnyal, mert szerintük így nem csökkentek azok.

A többi pont ezek szerint szerinted is csak politikai hangulatkeltés okán szerepel a listán.

dolgozni kék 2013.01.29. 16:40:17

Ez egy fogadott provokáció. Független és civil..

pierre bayle 2013.01.29. 16:45:45

@Trompf: egyszerűen rosszul tudod, ne haragudj. Sokkal kevesebb pénzt kapnak. Sokkal. Ezt egyébként Maruzsa államtitkár (exmiépes, exhökös) is elismeri, csak szerinte ezért az elmúltnyolcév a hibás. Kérdezd róla a professzorok Batthyány-körét!!!

Hogy a Höok miért írt alá, az az ő dolguk. De még szerintük is csak ideiglenes megállapodás, s az evidens, hogy a ponthatárokkal úgy szívatják meg a diákokat ahogy tudják.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2013.01.29. 16:49:29

@pierre bayle:
Oké .. Tehát szerinted az index hazudik, és saját információidat nem kívánod linkek formájában alátámasztani.
Értem.

Bár jobb lenne konkrét számokat összehasonlítani, adósságállományokkal, ..

Egyébként ha kapnának annyit mint az MSZP alatt kaptak teszem azt, azzal beérné a HaHa szerinted.

Én kötve hiszem, hogy bármivel beérik.
Nem ezért fizetik őket, hogy megállapodjanak, HÖOK-kal, kormánnyal, bárkivel.

szekertabor · provo.blog.hu 2013.01.29. 16:49:42

Na végre egy normális poszt a portálon.

galileo dr. 2013.01.29. 16:52:57

@Ulrike:
És a békemenettel mi van drágaságom? Vagy az már szart ér? Most az szélsőbaloldali vagy nemcivil?
Meg azt is mondd már el édes egy öcsém hogy mi a jó lófasz volt szélsőbaloldali a HaHa-ban? Ha egy kommunista mellett állok sorban a hentesnél én is kommunista leszek? Mostantól nagyon fogok erre figyelni, mert úgy látom már tényleg az van hogy aki nem fideszes az egy barbár utolsó rohadék állat.
Annyira ostobák vagytok ti fideszdroidok hogy hű.

Yeto 2013.01.29. 16:56:08

"Hisz ennyi… bizonyos amerikai gazdasági csoportok a magyar szürkeállomány hiánya nélkül elveszítenék a biztos talajt a lábuk alól"

Iróniának kiváló lenne, nem iróniának viszont átlagdroid agybaj.

Makkasz 2013.01.29. 16:57:54

@tábormegsemmisítő: Ki kert vizumot Magyarorszagra?

USA nem szabalyozza, hog polgarai kinek, hogyan segithetnek, csak a buncselekmenyeket iteli el. Mi az a felforgato tevekenyseg?

Tamogatjak a diakokat, akiknak nincs vagyonuk, jovedelmuk, a kormany cinikus politikiajaval szemben. Nem celjuk a kormany megbuktatasa vagy az alkotmanyos rend megszuntetese. Nem is ertem mirol beszelesz, onkentesek, elveik alapjan (megha a baloldali elvek idiotizmus is), adnak penzt hasonlo gondolkodasu embereknek, hogy hatekonyan kepviseljek magukat.

Aki ebben rosszat lat, az betegagyu.
Amit Toroczkairol irsz, arra kar valaszolni, soha nem hallottam rola, hogy vizumot kert volna Kanadaba, sem arrol hogy elutasitottak, lehet igy van, lehet nem.
Egyreszt nem erdekel, masreszt ha megis igy van (elutasitottak), akkor azt indoklas nelkul teszik, tehat netto hu;lyeseg a kerdesed is.

szekertabor · provo.blog.hu 2013.01.29. 17:04:13

@pierre bayle: Azt, hogy egy civil szervezet komoly érdekérvényesítő munkát végez, vagy csak botránypolitizál, két árulkodó jel is minősíti: a kommunikációja, és a támogatói köre. A HAHA kommunikációját nem akarom a névválasztásuk alapján minősíteni, viszont jól jellemzi őket a következő (követeléseikben megnyilvánuló)irrealitás:
1. A kormány azonnal vonja vissza az évek alatt kidolgozott felsőoktatási koncepcióját.
2. A kormány azonnal újítsa meg a felsőoktatást.
3. A kormány ne rögtönözzön.

Illetve:
1. A kormány ne a HÖOK-kal, hanem a HAHÁ-val tárgyaljon.
2. Nem ülünk le tárgyalni a kormánnyal, mert nem bízunk benne.

A támogatói köre pedig árulkodó, mivel olyan - az ország destabilizálásában érdekelt - csoportok jelennek meg benne, amelyeket minden magára valamit is adó civil szervezet messziről elkerülne (hacsak nem maga is a destabilizálást tartja céljának).

vénkujon 2013.01.29. 17:10:45

@Behajtó70: mit hemperegsz cimbi? ha sikerülne is kitermelnie- szerény kis országunknak-egy gáncsnélküli ellenzéki hangot, akkormeg jöhetne a 'zemútnyócév, meg a többi viktormentő-ráolvasás. már unom, de hadd CÖfözzek már egyet én is...no nem mintha ezzel jobb lenne nekem/de neked sem.

pierre bayle 2013.01.29. 17:11:47

@Trompf: mierthallgatok.blog.hu/2013/01/11/vannak_is_meg_nem_is_forraskivonasok#more5010690 parancsolj: ld. kábé a közepén.

Ha a 110 több, mint a 150 meg a 160, akkor te nyertél. Ha nem, akkor én. De tényekről nem is kéne vitatkozni...

fvipera 2013.01.29. 17:12:05

szar poszt. olyan mandineres. leülhetsz, egyes. a höok vezető orbán egyetemista gaskója. zsarolható tolvaj. aki járt egyetemre az utóbbi 20 évben, annak ez evidens. tovább kellett volna tanulnod

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 17:12:41

@Makkasz:
"soha nem hallottam rola"

Fogalmatlan balfaszokból itt Magyarországon is van pont elég, kár volt idehordanod a tudatlanságodat külföldről

De jó, fogadjuk el hogy semmit se tudsz a konkrét esetekről. Akkor egyszerűen csak fordítsuk meg a kérdést (ahogy már tettem korábban is, csak elhablatyoltad a választ):

ha én utaznék az USA-ba (akár vízummal, akár vízum nélkül, felesleges ezen lovagolnod) olyan célból, hogy akciókat szervezzek az ottani kormányhivatalok elfoglalására, az államgépezet részleges megbénítására, akkor hogy fogadnák a hatóságok?

És ha az Immigration Officernek belépéskor ezt elmondanám mi lenne szerinted a reakció?

Zak 2013.01.29. 17:13:08

@Yeto: en tenyleg azt hittem, hogy poenbol irja, nem is ertettem, hogy akkor most mit is akar mondani. DE nem, ez komoly. A penzunket a hatterben settenkedo nyereszkedok akarjak gyengiteni - persze nem a kormany tette, a tunteteseket pedig amerikabol gonosz zsidok penzelik, szinten hatso szandekok miatt. Ha annyi uldozesi maniam lenne mint nehany embernek, elgondolkoznek egy orvos meglatogatasan, hatha tud meg segiteni.

pierre bayle 2013.01.29. 17:19:38

@szekertabor: szia, hol is kezdjem.

1. évek alatt kidolgozott felsőoktatási koncepciója van a kormánynak? Sírjak vagy nevessek? 2008-ban volt egy népszav a tandíjról. 2010-ben a kampányban azt ígérték, hogy több pénz lesz. Az összes tiltakozó más sem csinál a tüntetéseken, csak 2008-as és 2010-es orbán-szövegeket játszanak be magnóról.

2. Emlékszel? OV hazajött Brüsszelből és a romkocsmás-konzultáció után kiadta az ukázt a páternek, hogy 3 nap alatt dolgozzon ki újat. Kiérlelt lehetett az a koncepció...:-)

3. Teljesen tájékozatlan vagy. A Haha sosem kérte, hogy ne a Höokkal tárgyaljon a kormány. Sosem. Azt kérte, hogy mivel ők is reprezentatívak már, az ő szavukat IS hallgassák meg.

Végül: senki sem érdekelt sem az ohán sem a hahán belül az ország destabilizálásában. Tipikus fideszes panel: ha valaki tiltakozik valamilyen faszságért, elkezdtek destabilizációról beszélni. Adj tanácsot, micsináljanak/micsináljunk? Kussoljunk?

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 17:20:09

@Makkasz:
"masreszt ha megis igy van (elutasitottak), akkor azt indoklas nelkul teszik, tehat netto hu;lyeseg a kerdesed is."

Vagy a magyar nyelvből felejtettél sokat, vagy az odafigyelésed lankad.

Toroczkainak érvényes beutazó vízuma volt, mégis megtagadták tőle a belépést, mert az ottani magyarsággal szervezett politikai jellegű találkozókra érkezett.

Ezután bezárták a repülőtéri fogdába köztörvényesekkel, narkósokkal együtt, és másnap jöhetett haza az első géppel.

Búcsúzóul annyit mondtak neki, hogy szívesen látják ha majd turistaként érkezik, de így nem

solmyr (törölt) 2013.01.29. 17:21:59

Halkan jegyzem meg, hogy a felsőoktatás számára (is) sokkal jobb lenne, ha ezt a dilettáns hatalommániás bandát elzavarnánk a Fidesz éléről (biztos vagyok benne, hogy az alsóbb szinteken bőven akadnak hozzáértő emberek ebben a pártban is), szóval teljesen jogos, ha Orbán/Hoffmann/Matolcsy leváltásáért harcol a diákság.

Makkasz 2013.01.29. 17:24:28

@tábormegsemmisítő:
Az nem tudatlansag, hogy egy engemet nem erdeklo szemely vizumkerelmenek elbiralasa hogy tortent. A leiras alapjan neked sincs fogalmad rola.

Ezek a joszandeku amerikai emberek semmit nem akarnak folforgatni, nem kertek semmilyen vizumot, nem ertem mirol beszelsz, es hogy mi a fajdalmat oka.

Az hogy a Maffiakormany balfaszkommandosakent tapasztalod, mas velemeny is letezik? Kulfoldon is meghalljak a mas velemenyt? Vagy hogy gazdag amerikaik mire koltik adozott penzuket?

Nem ertem az analogiadat sem, ezek szerint Magyarorszagra kinyilvanitottan felforgato tevekenyseg celjabol emberek erkeztek Amerikabol, es azokat kiutasitottak? Komolyan, nem ertem.

Torczkait, ha valaha kert is Kanadaba vizumot (tajekoztatlak, hogy Kanada es USA ket kulon orszag, eltero jogszabalyokkal, Magyarorszag meg egy harmadik), es valoban elutasitottak, ketlem, hogy azert mert beikszelte hogy felforgato tevekenyseget akar folytatni. Valoszinuleg nincs olyan tudasa, kepessege, vagy mas indoka, ami alapjan vizumot kaphatott volna. persze az is lehet, veszelyesnek iteltek meg, de ekkor sem ertem az analogiadat, amerikai felforgatok mentek Magyarorszagra szinten felforgatni? Abbol kovetkezik, hogy a kormany rombolo, beteg politikaja ellen tunteto diakokat tamogatnak?

Neked elment az eszed, vagy soha nem jott meg.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.01.29. 17:24:28

Baloldali médiában lejáratott HÖOK? A Magyar Nemzet címlapja vagy a Hír TV Célpont műsora is baloldali manapság? Le vagyok maradva...

mikka 2013.01.29. 17:29:56

Én is halkan jegyzem meg hogy néhány HaHa vezető jobban teszi ha a háta mögé is figyel,mert van egy olyan érzésem hogy ez az ország mégsem egy következmények nélküli ország. A helyükben elgondolkodnék ezen..mert csak itt akarnak élni ha jól gondolom.

Makkasz 2013.01.29. 17:32:52

@tábormegsemmisítő: Koszonom hogy megosztottad a sztoridat Toroczkairol. Tovabbra sem erdekel a figura. Rossz lehet ha valakivel ilyen tortenik, sajnalom.

Az analogiadat a diakok tamogatasaval tovabbra sem ertem.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 17:39:34

@Makkasz:
"Torczkait, ha valaha kert is Kanadaba vizumot (tajekoztatlak, hogy Kanada es USA ket kulon orszag, eltero jogszabalyokkal, Magyarorszag meg egy harmadik), es valoban elutasitottak, "

Kétszer leírtam már, mégis képtelen vagy megérteni mi volt a konkrét eset.

Először azt hittem, hogy csak nyelvi problémáid vannak (a tájékozatlanságon felül), de úgy látom a szövegértés sem kimondott erősséged.

A stílusod alapján Brooklinban az ottani színesbőrűektől tanulhattad az elokvencia művészetét, ami a "fuckyou fuckyou fuckyou" heves ismételgetésében szokott kicsúcsosodni. Magyar megfelelője a "Maffiakormany balfaszkommandosakent " ahogy nagyon veretesen írtad.

Csak így tovább, még sok hozzád hasonló támogatóra vár a hazai progresszív tábor!

DezInf 2013.01.29. 17:41:02

@Trompf:

A HÖOK a felsőoktatásban tanuló diákokat képviseli. pont
A már a felsőoktatásban tanuló diákokat.
Velük egyezkedik a kormány a felsőoktatásról,azokkal akiket nem igazán érint sem az új tandíj sem a felvételi mizéria.

Ki képviseli a tárgyalásokon az oktatókat,a felsőoktatási intézményeket,a felvételire készülő diákokat?
Miért is csak a HÖOK-kal akar tárgyalni a kormány?

Trompf szerint a kormány megállapodott a HÖOK-kal, a HaHa a HÖOK-on kérje számon ha nem ért a megállapodással egyet.

NINCS MEGÁLLAPODÁS !

Trompf azt akarja súlykolni,hogy megtörtént,minden rendben,semmi értelme tiltakozni.

EZ HAZUGSÁG !

Attól félnek,hiába szorítják sarokba a HÖOK tárgyaló tagjait, a többi szervezet ezt a nemlétező megállapodást nem fogja elfogadni.

Hazudnak,nem mondanak igazat,részmegállapodást kötnek.

A diákok hat pontja nem teljesült, nem is fog ha a kormányon múlik.
Vége a vizsgaidőszaknak, el fognak indulni a demonstrációk.
Azt szeretné a kormány láttatni, ők megtettek mindent,de a diákok nem tudnak egymással megegyezni. Valójában szeretnék az oktatásban lévő érdek képviseleti szervezeteket egymásnak ugrasztani.

OSZD MEG ÉS URALKODJ !

Ezt próbálják előkészíteni az ilyen lejárató kampányokkal. Nem fog bejönni a kormánynak ez,de azért megpróbálják.

DezInf 2013.01.29. 17:46:08

@tábormegsemmisítő:

Gondolom rákerült egy listára az illető. pont.
Nem kaphat beutazó vízumot.
Biztosan tudják,miért nem akarták beengedni.
Kérdezd az illetékest,vagy hallgass bele az Echelonba:D

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 18:10:52

@DezInf:
Ez valami belső kényszer nálad, hogy mindenhez hozzá kell szólni egy olyat hogy "gondolom, biztosan, kérdezd az illetékes elvtársat"?

Mária 2013.01.29. 18:13:29

És a Fidesz kampányait ki segíti? Közpénzekből ráadásul?

Csak nem egy zsidó származású amerikai homoszexuális férfipár?

*

"Nézzük, milyen tanácsadók bukkantak fel az utóbbi időben a Fidesz környékén? Upsz, hát ők meg miféle szerzetek? Kik ezek a tehetséges tanácsadók, akik az információk szerint a Századvégen keresztül "a Fidesz és a kormányzat politikai lépéseinek előkészítését" segítik? Az egyikük George E. Birnbaum, a másikuk Arthur J. Finkelstein, akik, mint az a nevükből is sejthető, egyáltalán nem magyarok, sokkal inkább amerikaiak, amiből talán nem túlzottan merész levonni azt a következtetést, hogy amerikai segítséget kap a Fidesz. És ez még semmi.

Finkelsteinről a nyilvános életrajzi adatok alapján még két zavarbaejtő részlet deríthető ki. Hogy is mondjuk el úgy, hogy a kormánypárti olvasónak a kognitív disszonancia ne okozzon kényelmetlen perceket: az illető úr néhány éve házasságot kötött egy másik úrral, tudják, ez az a jogintézmény, amelyért Semjén Zsolt legalább annyira lelkesedik, mint Simicska Lajos a tiszta közbeszerzésért. De a legdurvább csak most jön. Angolul idézzük, hogy minél kisebb legyen a morális pánik: "Finkelstein grew up in a lower-middle-class Jewish family, living in Brooklyn until age 11."

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20130128_Amerikai_buzi_zsido_segitseg_a_Fidesznek#rss

DezInf 2013.01.29. 18:16:45

@tábormegsemmisítő:

Jól látod a probléma gyökerét:)
Ez teljességgel passzol a poszthoz,mint a kacajod......... hehehe...

DezInf 2013.01.29. 18:18:32

@Mária:

Már a fityisz is amerikai anarchista felforgatókkal végezteti a piszkos munkát?
Ajajjjj,lesz itt zsongás :)

vega2 2013.01.29. 18:29:02

Életpályamodell

Hoffmann Rózsa elmegy a fodrászhoz.

Amikor belép, a fodrász felkiált:
- Jó napot kívánok, államtitkár asszony! Milyen frizurát parancsol?
- Hát maga ismer engem?
- Persze. Tudja, én azelőtt tanár voltam, de kevés volt a fizetés, nem tudtam eltartani a családot, így hát elszegődtem fodrásznak.

Kész a frizura, az államtitkár megy haza taxival, ahogy beszáll, a taxis így szól hozzá:
- Jó napot kívánok, államtitkár asszony! Hová lesz a fuvar?
- Hát maga is ismer engem?
- Persze. Tudja, én azelőtt tanár voltam, de kevés volt a fizetés, nem tudtam eltartani a családot, így hát elszegődtem taxisnak.

Hazaérnek, kiszáll a taxiból, odamegy hozzá egy rongyos koldus:
- Jaj, aranyos, drága államtitkár asszony! Adjon egy pár forintot, otthon éhen hal az asszony meg a gyerekek.
- Ember, csak azt ne mondja, hogy maga is tanár volt!
- Jaj, dehogy, drága államtitkár asszony! Én még mindig tanár vagyok, csak most lyukasórám van...

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 18:49:57

@Mária:
Nem kell az antiszemita duma. Körtefai és Pintykövi elvtárs azzal rak fészket, akivel akar. Tudtommal nem életvitel-tanácsadónak szerződtették őket.

A libsikkel nem az a legnagyobb baj hogy olyanok, amilyenek, hanem hogy azt akarják, mi is olyanok legyünk.

wanekus 2013.01.29. 18:52:59

A narancsdroidokat egyáltalán nem zavarja, hogy ilyen amerikás összeesküvés elméletekkel utoljára a Rákosi korszakban jelentek meg napilapok? (a jobbikos/miépes/kurucos/faszomtudjamilyenes vérjobber szennylapokat leszámítva. bár az MN lassan ugyanaz a kategória)
A csuti pufi seggéből a világ ilyen egysíkú?

Mária 2013.01.29. 18:59:23

@tábormegsemmisítő:

Márpedig az vicces, hogy éppen az a párt forgatja a szemét az amerikai tanácsadók, a globális világhatalom meg az egy férfi - egy nő megszentelt házassága felállástól eltérő párkapcsolatok ellen, amelyiknek a két tanácsadója egy amerikai zsidó homoszexuális férfipár.

Ugye szerinte dis vicces?

Khonsu 2013.01.29. 19:01:12

@Trompf: Vezérünk még nem is oly rég azt találta mondani, hogy az hogy nincsenek nagyobb megmozdulások, tömegtüntetések jelzi, hogy rendben mennek a dolgok és a nép elégedett a kormány munkájával. Mivel már vannak, lesznek efféle megmozdulások, találd ki ez mit jelent, vezérünk után szabadon...

Azt is találta mondani, hogy bármi történjen a ciklus alatt, azt a 2/3 miatt nem lehet kimagyarázni, ezért 100%-ban az ők felelősségük. Bár ez utóbbival vitatkoznék, mert hát az elmúlt 23 évben team-munkában kúrták el, de hát ő mondta...

Most megtudják milyen hálózatos felépítésű szervezet ellen harcolni, hát hajrá :D
Mint valaki már írta, mintha a Hydrával harcolnának...
Vagy mondhatnám, mintha karddal csapkodnák a ködöt :D
Nagyjából annyit érnek csak el, hogy még jobban feldühítik őket és még másokat is.

Don Quijote..., de ne csüggedjetek, lesz ez még így se :D

Khonsu 2013.01.29. 19:06:43

@tábormegsemmisítő: "A libsikkel nem az a legnagyobb baj hogy olyanok, amilyenek, hanem hogy azt akarják, mi is olyanok legyünk. "

Mint ahogy a jobbosokkal is.
Miért akar engem mindenki átnevelni, miért nem lehetek olyan amilyen vagyok?

Khonsu 2013.01.29. 19:12:50

@Khonsu: Hetero vagyok mielőtt valaki rosszra gondol, általánosságban értettem :)

kronosz6 2013.01.29. 19:16:00

Javaslom erősen a kormánynak, hogy vegye komolyan a Haha követeléseit.
Az igazi az lenne, ha elébe is mennének kicsit a nagyérdemű szervezet követeléseinek. Pl.
- Szüntessék meg azt a megalázó gyakorlatot, hogy a hallgatóknak vizsázni kelljen. Írják be mindenkinek a legjobb jegyet és ezzel egyidőben kapjon a hallgató vizsgapénzt, mondjuk beírt jegyenként 500 ezer forintot.
- A nyári szünetben utaztassák a diákokat, exotikus helyekre, teljes ellátással, mondjuk 2 hónap időtartamra.
- Kapjon minden diák egy öröklakást, ha hajlandó bejárni az egyetemre. Végül
- A végzés után kapjon minden diák azonnal nyugdíjat, mindjuk a minimál bér ötszörösét és ezt emeljék minden hónapban legalább 10%-al.
Egyenlőre ennyi kezdetnek! Jövő héten valószínüleg új követeléseinket is nyilvánosságra hozzuk!

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 19:24:59

@Mária:
Leírtam a véleményem: vannak magánügyek, ez pl. közéjük tartozik. Ha például a szóban forgó férfipár lenne a kampányuk reklámarca, akkor beállna az az álapot, ami ellen felemeltem a szavam.

A legtöbb embert rohadtul nem érdeklik az ilyen dolgok, szerintem az ellenzék igyekszik napirenden tartani, hogy igazolja a fontosságát hol a buserantok, hol a nők, hol a munkások, hol meg a bankárok megmentőjeként.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 19:26:27

@Khonsu:
Felőlem lehetsz, meg egyébként se tudom ki akadályoz benne?

kondor 2013.01.29. 19:26:45

Orbán Viktor amerikai tanulmányait Soros György alapítványa finanszírozta. A FIDESZ mögött Soros György áll?

DezInf 2013.01.29. 19:34:18

@kronosz6:

Undorító egy alak vagy,kis fidesznyik nyikhaj:D
Álmodozz,aztán amibe belelóg a kezed....az a bilid :)
A hat osztályt is 12 év alatt végezted el. Te voltál az iskolád büszkesége :D

Khonsu 2013.01.29. 19:38:41

@kronosz6: Ezen jót nevettem, de...

Amit sürgősen meg kéne tenni, hogy értelmes felvételit vezessenek be minden szakon. Mert rendkívül sok problémát megoldana, ha megszüntetnék az intézményeknek az a mindenkire káros gyakorlatát, hogy jóval kapacitás fölötti számban vesznek fel hallgatókat. Majd ezután felveszik a fejpénzt, tandíjat és innentől másról sem szól a számonkérés mint a buktatásról, hogy a kapacitáshoz igazítsák a létszámot az tarthatatlan.
Rossz az államnak rossz a diáknak. Kerüljenek be azok, akiknek valóban adottak ehhez a képességeik, és az intézmények legyenek érdekeltek abban, hogy a hallgató el is végezze a szakját, ezért tanítsák meg neki rendesen a tananyagot.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 19:38:54

@Mária:
Ha a HaHa (ez már önmagában is elég viccesen hangzik, ld. még első bejegyzésem) felfogad amerikai "tanácsadókat" még nem gondolom hogy megsérti a demokrácia szabályait.

Két problémát viszont látok ilyen tekintetben:

1. Pont azért fogadta fel őket, hogy segítsenek áthágni a parlamentáris demokrácia szabályait

2. Nem tette közzé a tényt a támogatóknak és szimpatizánsoknak nyitott honlapján. Tehát hogy kitől kapnak támogatást (anyagi és egyéb), hogyan használják fel a támogatást, nem említettek egy szót sem a tanácsadókról, és arról sem, hogy milyen célból van rájuk szükség.
Amióta kipattant az információ, megrögzötten hazudoznak, félrebeszélnek, ködösítenek, mint ahogy már megszokhattuk a bolsi (és egyéb posztbolsi) élcsapatok hagyományaiból.

Hol itt a transzparencia, amit fokozottan lehet számon kérni egy ellenzéki szervezettől?
Elszomorító bizonyítványt állít ki magáról a HaHa ezzel

kapucsengő86 2013.01.29. 19:45:02

A hallgatók legnagyobb része magasról sz*rik itten a hahára meg a mögöttük álló valakikre, a lényeg számukra nagyjából az, hogy el kell-e adni apuka opelasztráját ahhoz, hogy legalább egy félévet megcsinálhassanak az egyetemből. ;)

Khonsu 2013.01.29. 19:49:57

@tábormegsemmisítő: 3 éve a csapból is Fidesz hivatalos világnézete folyik, és elvárják, hogy mindenki úgy viselkedjen, gondolkodjon ahogyan ők, mert szerintük amúgy is ezt akarjuk...
Mindig megmondják, hogy én mint magyar állampolgár mit akarok, és mitől jó nekem, ebből van már elegem.
Az, hogy droidot akarnak csinálni belőlem is, jobban zavar mint kuszaszem ámokfutása.

2013.01.29. 19:50:11

Ez a poszt olyan szinten kavarja a szart hogy G. Orwell meglepődne:))

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.01.29. 19:53:16

Hát igen, ma Magyarországon csak a Békamenet tekinthető független civil szervezetnek.

Mária 2013.01.29. 19:59:30

@tábormegsemmisítő:

Dehogy nem érdekli az embereket.

Az emberek imádják a bulvárt.

Mária 2013.01.29. 20:03:16

@tábormegsemmisítő:

Most akkor tanácsadókról beszélsz, vagy támogatásról?

A tanácsadó ugye tanácsot ad, a támogató meg pénzt ad.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.01.29. 20:04:33

@desmentir: jobboldaliság=irracionális gondolkodás

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.01.29. 20:08:54

@tábormegsemmisítő: A politikai irányultság éppúgy magánügy, mint a nemi irányultság (pl. munkához egyiket sem kérdezhetik meg).

Wásztákhurwáh (törölt) 2013.01.29. 20:14:35

Felejtsük már el, hogy egy-egy rendezvény több százezres, milliós hangosításának, rendezésének költségeit a szegény hallgatók a saját zsebeikből dobják össze és nem amerikai, izraeli kampánytanácsadóktól jön a know-how és a zsetont sem külföldi alapítványok dobják nekik...

A Magyar Nemzet leleplezésére csak egy gynge viccelődéssel tudtak visszavágni, de tagadni nem volt értelme a tényeket.

Bajnai is sokáig a pártfinanszírozás ellenőrzési mechanizmusai alóli kibúvás céljából nem pártként indította a szervezkedését... most a HaHa is csillogó szemű egyetemisták spontán összeröffenésének tűnik, valójában meg a Bajnai csapat ifjúsági lerakata. Lesznek ők még képviselőjelöltek a következő választásokon.

Ja, mielőtt valaki belém kötne: a HÖK-öt, HÖOK-ot nagyon nem csípem, élethossziglan bebetonozott naplopók, hatalom és pénzéhes senkiháziak ülnek azokban is, történelem, művelődésszervező szakos lófaszjóskák, akik százmilliók fölött döntenek, saját zsebük érdekeit nézve

és

nem szeretném, ha Orbán stadionokat építene minden faluban. A focit gyűlölöm. Ennyi.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 20:14:45

@Mária:
Próbáld nem összekeverni ezt a hármat:

1. Pénzbeli támogatás Soros Györgytől vagy egyéb nagypolitikai játékosoktól

2. Személyi támogatás profi üzleti alapon működő vállalkozásoktól, amit nyilván szintén fizetnie kell valakinek

3. Tájékoztatás a szipatizánsoknak, együttműködőknek (ezek is támogatók de erkölcsi értelemben).

Ha külföldről szerveznek aktív támogatást, azt sem kéne annyira szemérmesen kezelni
("jött egy csapat rapper Amerikából baseballütőkkel felszerelve, hogy elősegítse a demokrácia terjesztését")

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 20:19:57

@MolnarErik:
"A politikai irányultság éppúgy magánügy, mint a nemi irányultság"

Én amióta emlékszem, mindig számított hogy melyik csapathoz tartozol a zsíros állások leosztásánál. Nem volt ez másként az előző rendszerben, most sincs, és ahogy ezeket a diákokat nézem, így lesz a jövőben is.

Pierr Kardán 2013.01.29. 20:24:30

Fiam HaHá-s aktivista. Mondhatnám, hogy sajnos, mert nagyon nem értünk egyet jópár dologban abból, amit csinálnak, dehát ezt nevezhetjük nemzedéki ellentétnek is.

Szóval nem tetszik amit csinálnak, de egy dolog biztos, a baloldalt nem nagyon szeretik, ezt látom a napi megnyilvánulásaikban.

Sok politikai képződmény próbál rájuk akaszkodni, sok meg abból próbál hasznot húzni, hogy kritizálja a rájuk akaszkodókat.

Ennek látjuk egy példáját itt is :-(( A HÖOK most a "birodalmi" diákszervezet, a nem hozzájuk tartozókat minden áron és minden módszerrel el kell lehetetleníteni...

Khonsu 2013.01.29. 20:26:10

@tábormegsemmisítő: Bármi legyen is a céljuk a támogatóknak, irányítani nem tudnak egy hálózatos felépítésű szervezetet. Lehet, hogy valakik így akarnak rásegíteni a kormány bukására, nem kizárt, de befolyást, irányítást ezzel nem szereznek, nincs vezér akit lefizethetnek, akivel megegyezhetnek.
Mivel a HaHa sokkal inkább rokonítható az Occupy-al és hasonló rendszerellenes szervezetekkel, ezért ezzel a támogatással saját maguk alatt ugyanúgy vágják a fát mint a kormány alatt.
Ha csak nem találták ki, hogyan profitálhatnának az "új világrendből" ami közeleg. Így aztán hülyék lennének nem elfogadni a támogatást, hiszen "ingyen" van.

magyar ember teli szájjal 2013.01.29. 20:29:15

Inkább az amcsik mint az azeriek. Ez viszonylag egyszerű dolog.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.01.29. 20:29:24

@tábormegsemmisítő: Hát igen, a HaHa és a zsíros állások osztogatása. Csak mert meghívtak 1 előadót, akinek van politikai irányultsága. Ami szerinted radikális baloldali. az mit jelent? Forradalommal akar hatalomrajutni? Mert az tkp nem is radikális, hisz a jelenlegi kormány is forradalommal jutott hatalomra, legalábbis ezt állítja magáról.
Persze szemmel láthatólag neked is van politikai irányultságod, akkor ezek szerint zsíros állásod is.

lyia (törölt) 2013.01.29. 20:31:10

Az USA olyan Magyarországon, mint a meg nem értett asszony a bugaci pusztán.

- Há, némá, ez a hülye értünk hullassa a vérit, penig hányszó megszívattuk ...

Igen, az USA kiismerhetetlen, mert teljesen más, mint Európa (pláne Kelet-).

Már két világháborút nyert a németek ellen, értünk, mi mégis inkább a németeket szeretjük, pedig, ha a németeken múlt volna, ma már nem beszélne magyarul senki (vö. Kalapos király, Ferencjóska, Adolf Béközép Hugyler).

Igen, az USA megjelenik ott, ahol elkel a segítség, mert az USA népe olyan, hogy nem szokott hozzá az állam mindenhatóságához, és jól tudja, elkel néha a civil segítség ott, ahol közel a szükség.

Ha kell, az USA állampolgára meghal egy líbiai csecsemőért, egy afganisztáni kislány szabad iskolaválasztásáért, egy magyar haháért.

Cserébe szeret esténként egy kicsit pózolni a tükör előtt, és azt hinni, hogy ő nagy, és erős, és okos.

Khonsu 2013.01.29. 20:32:50

@Wásztákhurwáh: Szerintem meg inkább egy új rendszer ifjúsági lerakata. Majd meglátjuk. A (közel)jövő forradalmárai.

lyia (törölt) 2013.01.29. 20:35:58

@Khonsu: Talám, ha a Haha fölgyújtotta volna a Kunigunda utat, most a Révész Máriusz lenne a legfőbb Haha.

Khonsu 2013.01.29. 20:39:57

@lyia: Ott meg voltak Polgári Körök, csak amikor királyunk rájött, hogy hálózatos szervezetnek nem kell vezér, akkor gyorsan el is felejtődött...

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 20:44:26

@Khonsu:
Nézd, én már kinőttem a tündérmesékből, és sokan vagyunk így ezzel.

Nincsen ingyenebéd, ahogy mondani szokták pont az angolszász világban ("there is no free lunch"). Legdrágább végül amit "baráti alapon" tukmál rád valaki, aztán csak győzzed kiegyenlíteni az árát.

A másik meg, hogy szép dolog ez a spontaneitás, de pénzt kezelni nem lehet úgy hogy bedobjuk az asztal közepére és kész. Ráadásu itt már nem kis összegekről van szó, tehát nyilvántartani, könyvelni, elszámolni is kéne többféle okból, most nem részletezem.

A másik ami még felmerült bennem, hogy ha nem ezek a srácok/csajok irányítják a dolgokat, akkor ki irányítja? Mert így nagyon befolyásolható a mozgalom, és én már az eddigi történésekben is sok jelét látom ennek.

Jack Torrance 2013.01.29. 20:50:44

@Blogger Géza: pont úgy, ahogy a fidesz közeli emberek a saját független tisztségeikbe (ügyész, alkotmánybíró, média hivatal, bármi)...

Amúgy valóban, a posztoló megfogta a lényeget, mindegy, mit mondanak, csak az számít, ki támogatja őket.

Szánalmas gondolkodni képtelen balfaszok vagytok mind, idióta kretének.

oribori 2013.01.29. 20:51:08

Látok némi párhuzamot Gyöngyöspatával. Akkor hirtelen feltünt a semmiből egy „amerikai üzletemben”, aki nagy hirtelen küldött pénzt Magyarországra üldözött és megfélemlített romák Csillebércre utaztatásának költségei fedezetére. Ja. Ez már csak így megy Amerikában. Biztosan otthon már megoldott ez a nagylelkű ember minden problémát az indiánok, négerek, bevándorlók, hajléktalanok, munkanélküliek jogai körül, az ő ügyeikben. Ott már mindenki boldog, jogtiprás egy szál sem. Aztán maradt még pénze, így hát elküldte ide, hogy a gyöngyöspatai helyzetet is „megoldja”. Egészen véletlenül éppen kicsit figyelt ránk a világ kicsike része, éppen EU elnökök voltunk. És lám-lám, mik történnek ebben a fajgyűlölő, antidemokratikus országban, üldözött nőket és gyerekeket kell kimenekíteni az otthonaikból! De ez nyilván csak véletlen volt. Akárcsak most. Feltűnik egy amerikai szervezet (?) amelyik nagy hirtelen tanácsokat ad a magyar diákoknak. Persze teljesen önzetlenül teszi ezt is. Nem a feszkót akarják ám csinálni, csináltatni a diákokkal, áh dehogy! Nem a kormányt akarja lejáratni, satuban tartani. Rákényszeríteni, hogy meghátráljon és akkor nevetsége és gyenge, vagy kitart és akkor eszkalálódhat a helyzet, áh ilyen eszébe sem jutott! Nem a magyarok közérzetét akarja rombolni, áh dehogy. Csak már otthon minden rendben van, és így új feladatokat kell keresni. Ja! És persze csak a demokrácia, az igazság és a szabadság nevében. Bár az emberek memóriája nagyon rövid, a politikusok szerencséjére, de arra talán még emlékszünk, hogy Irakban is baromi sok vegyi fegyver volt…. Vagy nem?

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 20:53:15

@MolnarErik:
A zsíros állás fogalmát a HÖK-höz szokták kötni, de most inkább nem mászom be a szövevénybe.

Azt viszont nem hiszem, hogy a HaHa bármiben is jobb lesz, mert ami forradalmi mozgalom volt a világtörténelemben, az mind vagy megbukott vagy ha győzött akkor elkurvult belülről.

Hogy példát mondjak, a kommunista forradalom a kapitalizmusból a kapitalizmusba való átmenet leghosszabb, legbrutálisabb és legigazságtalanabb útja volt a vicc szerint.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 20:59:55

@lyia:
"Cserébe szeret esténként egy kicsit pózolni a tükör előtt, és azt hinni, hogy ő nagy, és erős, és okos."

Ezt elmondhatod a HaHa aktivistáiról is. Szerencsére nekik nincs atomuk, de ahogy elnéztem néhány hangadó fanatizmusát, nem lennék teljesen nyugodt ha lenne.

dobzse.laci 2013.01.29. 21:01:32

@szekertabor: "...kormány azonnal vonja vissza az évek alatt kidolgozott felsőoktatási koncepcióját."

Évek alatt kidolgozott...
Apukám, ez vitte a hetet.

Khonsu 2013.01.29. 21:03:25

@tábormegsemmisítő: Néhány hangosabb tagjuk, akik felvállalták azt hogy többet tesznek a szervezetért "véleményvezérekként" befolyással van a szervezetre, de ezt irányításnak nem nevezném. Mert nem töltenek be hivatalos pozíciót, nem köteles őket követni senki. Mondanak valamit, mint egy guru, aztán vagy követik a többiek vagy nem. Én így látom, belső infóm nekem sincs, bár egyre jobban érdekel.

Támogatásoknál nagyon sokat számít a szervezeti felépítés. Egy központosított szervezeten könnyen számon kérhetsz bármit, mert annak van egy xy felelős vezetője, alsóbb vezetők. Így ha nem azt teszik, amire a pénzt adtad, könnyen megtalálhatóak és elég őket megszorongatni kicsit. Hálózatos szervezetben ez már komplikáltabb.

Nagyon rossz példa, de más nem jut hirtelen eszembe. Volt egyszer egy afganisztáni hámorú még a szovjet időkben. Ekkor az USA nagy összegekkel megtámogatott egy hálózatos szervezetet, mert azt hitték majd irányítani tudják... Mára már szinte az egész világ ez ellen a szervezet ellen harcol lassan 2 évtizede, és nem tudják legyőzni. Nincs központ, nincs vezér, és a legkisebb darabkájából is újranő mint a kerti gyom. Ez a különbség egy centralizált és egy hálózatos szervezet között.

piciacko 2013.01.29. 21:11:52

@Mária: olyan cuki,amikor egy "felvilagosult,bazisdemokrata,liberalis,europeer,nem antiszemita,nem homofob" ballib troll zsidozik es buzizik...
:DDD
kilog a lolab elvtarsno,mint mindig,de ez titeket soha nem zavar...
:D

piciacko 2013.01.29. 21:14:28

@lyia: ez olyan szep volt,hogy elmorzsoltam egy konnycsepet a szemem sarkaban...
:)))
igazi usa fan,ugye???
a "nem az en nevemben" meg "nem adunk vert az olajert" szlogenek meg mar el is felejtodtek,ugye...
nemhiaba,a ballibakok memoriaja vetekszik az aranyhaleval...

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 21:19:01

@oribori:
Külön móka ilyen tekintetben, hogy USA bácsiéknál, de úgy zusammen az angolszász világban rohadt drága pénzbe kerül az oktatás (Kanada talán kicsit kevésbé durva).

Van persze ingyenes is, de aki egy kicsit is ad a gyerekei jövőjére, az már a középiskolától kezdve irdatlan összegeket perkál, és aztán még jön a diploma. Abból is van olcsóbb, aminek híg a leve, de kíváncsi vagyok mit szólna ehhez az "olcsósághoz"
egy HaHa.

Szép tehát amikor nekünk akarják elhozni az olcsó, megfizethető, mindenki számára elérhető oktatást, de miért nem próbálják ki először odahaza?

Van pár ismerősöm kinn iskolás korú gyerekekkel, és többet költenek oktatásra mint a lakbérre, alig marad valami a magyar viszonyokhoz képest 10-szeres fizetésükből.

Khonsu 2013.01.29. 21:24:17

@tábormegsemmisítő: De náluk gondolom nem az elmaradt csekkek, adósság, 1-2 munkanélküli szülő mellett kell kitalálniuk, hogy honnan a f*ból teremtsék elő a tandíjat.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 21:32:24

@Khonsu:
Az afgán példa kifejezetten ül, ide lehet még venni az USA bácsi által egykor megtámogatott, majd megtámadott Saddam Husseint is.

Nagyon oda kell figyelni a szervezetekre, szerintem sokkal fontosabbak mint az ideológiák. A középkori Európa legerősebb nemzeteiből is csak azok maradtak fenn, akik merev, feudális, tehát rohadtul ellenszenves struktúrát öltöttek, a többi meg ment a lecsóba.

Így jártunk volna mi is, ha nincs a kereszténység és ezzel együtt a feudális államrend felvétele (ezt most megint ideológiai tartalomtól függetlenül mondom).

De ha magát USA bácsit vesszük, pont ugyanez a helyzet. Egy angol gyarmat, erős francia hatalmi aspirációkkal a háttérben, plusz indiók. Ha nem csinálják meg a maguk alkotmányát, nagyon átgondoltan, és nem elég állhatatosak, akkor előbb-utóbb fuccs lett volna. Gondolok itt Haiti szigetére, ami kb. ugyanannyi ideje független mint az USA, aztán nézd meg mire jutottak a saját eszükkel.

tábormegsemmisítő 2013.01.29. 21:35:48

@Khonsu:
Úgy alapból én sem értem mire tudnak annyi sok pénzt elkölteni, de haverom állítja hó végére kevesebb arad neki, mint a bejárónőnek.

dr Smittpálelnökúr 2013.01.29. 22:23:06

:-)

Na mi van, újabb fideszbuzik bukkantak elő a felcsúti bugris seggéből?
Ez a blog annyira szánalmas, hogy kínomban már röhögök rajta.

Pierr Kardán 2013.01.29. 22:36:40

A vitához nem szólok hozzá, mert itt már lényegében hitvita folyik.

Azon viszont mindenki elmerenghet, hogy

- van-e neki diplomája,
- tudták volna-e a szülei finanszírozni a tanulását, ha akkoriban is ilyen léptékű lett volna a tandíj, mint amit beharangoztak...

prin Table 2013.01.29. 22:40:28

A HaHa egy aljas, féregszerű szervezet.

Folyamatosan hazudoznak, még most is amikor látványosan lebuktak. De most őszintén ki az a vadbarom hülye, aki valaha is elhitte, hogy a kezdetektől balliberális HaHa "független"? Szánalmas...

Aztán ott van az "Oktatói Hálózat" a nagyon független Heller Ágnessel és társaival ("no one was shot" -lied the crypt keeper), vagy a hálózat a tanszabadságért, Tamás Gáspár Miklóssal és hasonszőrűekkel.

A sok független.

manonegra 2013.01.30. 00:42:18

egész pontosan mi a baj ezekkel a közösségszervezőkkel, pl. Alinsky-vel? miféle erőszakos mozgalmat szerveztek, milyen célok érdekében, és mi lett az eredménye? és mi a baj Heller Ágnessel, mit mondott vagy írt, amiért a fidesz propagandában ilyen gyakran átkozzák?

kiskutyauto 2013.01.30. 01:19:41

Az ostoba politizáló egyik fő ismérve, hogy bármilyen pártolót ha lát, képtelen nem oldalakhoz kötni. Szűk látókörébe nem fér bele az hogy van esetleg egy pártatlan ember, aki IGAZSÁGOT akar és ezért pálcát tör valami felett, csatlakozik valahová, vagy támogat valamit. Ha ilyet tesz valaki, az azonnal ügynök, bérenc, részrehajló, lefizetett, illetve adott oldal fundamentálisa lesz számára. Az emberi butaság, rosszindulat és agresszívitás évezredek óta stagnált sajnos...
Az elmúlt két és fél évben eme csodás arrogáns, paranoid, agyhalott mentalitásnak köszönhetően, még Hillary Clinton-ból is sikerült magyar liberálbolsevikok által pénzelt bérencet fabrikálni az orbanista birkakórusnak.. tekintve hogy felszólalt a hazai helyzet ellen, sőt az EU is szerintük liberálbolsevikok és zsidók által pénzelt ügynök hálózat, kiknek legfőbb céljuk hazánk gyarmatosítása... ó hát persze-persze Boborjánka, vedd be a gyógyszered már végre, ha elgurult akkor keresd meg és szedd fel... a Clinton klánnak mi sem fontosabb, mint hogy a nagyhatalom Magyarisztán ügyeibe beavatkozzanak pénzért.. gratulálok.. de láthatóan működik, ha megnézzük a Bajer féle egybites mélymagyar tébolyt... vannak erre vevők, benyelik milliók a natur, nettó hazug mélyostobaságot... hajrá Abszurdisztán hajrá Orbánfasisztán...

DezInf 2013.01.30. 07:53:33

@prin Table:

Mivan kicsi fidelitaszos? Belec@rt valaki a ventilátorba?
Elég férgek vagytok,ne ragasszátok másra :)
Netán ti vagytok függetlenek?
Persze,függetlenek vagytok a józan észtől:D

Mária 2013.01.30. 08:08:34

@piciacko:

Szarban vagy, igaz?

Nehéz kimagyarázni, ha egy párt, aminek KÉT amerikai zsidó homokos tanácsadója is van, elkezd pampogni mások amerikai tanácsadója, meg mások zsidósága, meg mások eltérő nemi identitása miatt.

:)

szekertabor · provo.blog.hu 2013.01.30. 09:56:34

@pierre bayle: "Adj tanácsot, micsináljanak/micsináljunk? "

Hol is kezdjem?

1. Te is HAHÁ-s vagy?

2. Amit írsz, azzal nem cáfolod, csak megismétled, amiket leírtam.

3. A tanácsom, amit már máshol is leírtam, hogy viselkedjetek érett tárgyalóképes félként, a követeléseiteket tegyétek koherenssé, igazítsátok a realitásokhoz, akitől akartok valamit, azt kezeljétek kellő tisztelettel, próbáljátok teoretikusan elfogadni, hogy nem a rosszindulat vezérli, és ne fogadjatok el támogatást gyanús érdekcsoportoktól, mert ha egyszer korpa közé keveredtetek, akkor okkal esznek meg a disznók.

4. Persze ha ellenzéki csoport akartok lenni, és csak egy újabb kis kormánybuktató botrányt akartok, akkor mindezen tanácsaim nem érvényesek.

szekertabor · provo.blog.hu 2013.01.30. 10:01:08

@kiskutyauto:
"Az ostoba politizáló egyik fő ismérve, hogy bármilyen pártolót ha lát, képtelen nem oldalakhoz kötni."
"az orbanista birkakórus..."

Hehe. A második bekezdésedben pont az elsőt illusztrálod. Ostoba politizáló vagy netán?

kiskutyauto 2013.01.30. 23:17:37

A hazug, ha szembesül az igazsággal, a kákán is megtalálja a csomót, a feketéből is fehér lesz pillanatok alatt...
süti beállítások módosítása