Kitalálsz egy címet és magadat javaslod első díjazottnak. Jó ötlet: például megfogalmazom, hogy én akarok lenni az ország legjobb bloggere, küldök egy levelet a Bajnainak, aztán várom, hogy nem csak hogy megalkossák a díjat, hanem nekem osszák ki első alkalommal.

 
Mit is csináltak a győri hallgatók? Éppen ezt. Kitalálták a héten, hogy nincs náluk (Széchenyi István Egyetem) egyetemibb város kerek e világon, vagy legalábbis Magyarországon. Aztán nem is egy, hanem száz palackba rejtették édes álmukat. Huss, nekiengedték őket a Dunán, aztán most döntésre várnak. Persze voltak olyan agyafúrtak, hogy az édes-bájos palackok mellett egy példányban postán is feladták javaslatukat - hozzák létre a „Magyarország Egyetemi Fővárosa” címet.
 
És mit mondott erre a rektor: „örülök, hogy a hallgatók ilyen módon is megbecsülik ezt a várost.” De ki ne örülne annak, ha ezzel felkerülhetne a hírekbe. Azt is mondhatta volna azonban, hogy „mi vagyunk a legjobbak, hiszen mi ezt állítjuk!” Érdekes összefüggés.
 
Végül is, lehet, hogy én is írok ilyen leveleket. Például papírrepülőbe rejtem, ráerősítem egy postagalamb lábára, vagy lufival küldöm el hozzájuk. Oh, de megvan a legjobb: egy helikopter fogja maga után húzni a kérelmemet a levegőben.
 
De most tényleg, ki az aki egy ilyet kigondol? Szerintük ennek tényleg van értelme? Még, ha el is gondolkodnának a dolgon a döntéshozóink, vagy megalkotnának egy ilyen címet, akkor sem pont azokra az infókra lennének kíváncsiak, amelyeket a diákok eljuttattak. Vagy legalábbis nem abban a formában. Meglepődnék, ha tényleg létrehoznának egy ilyen címet.
 
Mintha lenne ilyenre pénze Hillernek és ha volna is tartaléka, akkor se erre költené – remélem. És miért egy várost választanánk? Nem az lenne a legjobb, ha egy egyetem, főiskola mellett az érdemei alapján döntenénk. Nem az intézményt kellene díjaznia a város helyett? És vajon egyáltalán a Nyugat-magyarországi Egyetem győri karát is megkérdezték a címről?

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarpad2014.blog.hu/api/trackback/id/tr971667068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása